määäh :O

Vhad har hent her?
Ja det är frågan, för inge ha hänt.. skämmes tamme fan! Dags att ta tag i dehäraaa igen.. om nu nån gök känner för att läsa men de tro ja knappast.
Gud som haver barnen kär..
Hur mina video-inlagg. Faktiskt så är dom rätt bekväma, vadå ja slipper ju skriva ;) haha
Men vart va jag? justja, skolan. Inget att säg
a. Hur som hellst så har ja bara vare på skolan under den här tiden som ha passerat från dom de så vi glömmer allt som ha med skolan att göra nu för en stund. Imorgon har jag hemstudier (ledig, men va förbjudet att säga de tydligen) så ja ska jobba som ett psyk.. tro mig eller ej, men ja ska på skolan och skriva en rapport i svenskan som ligger å dammar som vägra bli klar.
Fan va bra jag har blive på att ordbajsa, tur man ha lärt sig nåt iår på skolan iallafall, kan tacka de till religionen och samhälls. Har alltså suttit å ordbajsa där för att få ihop no mycket för att få ett betyg ;) sånt som man ska göra serru + att det blir mycket roligare att skriva :o Imorn är sista dagen för att skicka in videobidrag till Freeride video awards så det blir nog kattpiss av sonwboardfilmen.. haha men vafan, lika bra kanske? Bara man ha kul, de som räknas enligt mig (=
Imorrn ska jag å julle nog fara till bocktreesk å bada.. eller så skull vi inte de. jag är inte på iaf..
Så vi se ju vad som händer ;)
Ni borde kolla in här varje dag för nu kommer det hända saker kan ja lova ;) eller kanske inte lova för ja lovar inte att ja kan hålla de.. (A) höhö

Tro inte att ni slipper ett videoklipp...

Sköna verser av nån liten norsk, inte lika skön reff dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0