Ps.

Hejsan, inte bloggat på länge nu känner jag. Men som vanligt händer det verkligen inget i Malå. Fast pappa har faktiskt köpt igen en skoter som han byggde för 16 år sedan. Det är en Phazer med en vätskekyld Rotaxmotor som går ganska bra, det enda ja skulle vilja göra är att byta boggie och matta, även höja styret men det ser lite småtokigt ut med styrhöjare på Phazers =/ men ja få väl komma på nån smart lösning på det.
Ni få en bild på motorn för de är det enda ja ha bild på.


Jag har nyss ätit med Jens, Camilla, Henry, Sally, Elias, Clara, Min mor och Min far. Vi åt nå kött om ni ville veta..
Efter maten har jag bara suttit å lekt med Photoshop och fått fram min drömskoter ;) Här kommer min utgångsbild.
Före


Efter

Drömskotern ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0